Helensko privredno udruženje Srbije je u saradnji sa kompanijom-članicom V+O Communication i kolegama iz Komore italijansko-srpskih privrednika i Belgijske poslovne asocijacije organizovalo radionicu na temu "Kako efikasno upravljati krizom i zaštititi reputaciju kompanije" u punoj sali hotela Saint Ten.
Tokom predavanja, generalna direktorka V+O Communication, Natalija Rackovic, istakla je da je reputacija kompanije uvek na testu i da se komunikacija značajno usložnila i ubrzala u eri duštvenih mreža. Kriza nije nešto što je rezervisano samo za pojedine industrije, kao što je to bio slučaj ranije, već se može desiti u bilo kojoj industrijskoj grani, i to kao rezultat internih događaja, neadekvatne komunikacije kompanija putem različitih komunikacionih platformi, ali i kao rezultat dešavanja u industriji ili na globalnom nivou. Zato je posebno važno, da kompanije razumeju tržište, trendove, industriju, ali i svoju publiku i da ih uz puno poštovanja uključe u u svoj rad, jer su oni istovremeno i primalac i pošiljalac poruke.
Učesnici su imali priliku i da saznaju da li i na koji način kompanije mogu predvideti krizu i zašto je priručnik kriznih komunikacija toliko važan, kao i trening javnog nastupa ključnih članova tima u delu pripreme za reagovanje na krizu. Bilo je reči i o tome, kako reagovati ukoliko do krize dođe, kao i na koji način raditi na „oporavku“ reputacije kompanije.